Många besökare till Öppet hus på F-6

Vem vill inte leka en stund med kulbanan på fritids eller kika in och se vad det är för roliga krumelurer som hänger ned ifrån taket i 1:ans klassrum?

Både stora och små besökare kom lördagen den 9:e november för att träffa personal och se hur våra lokaler ser ut här på skolan. Många kloka frågor fick vi besvara och en återkommande fråga var just hur kön ser ut till våra skolklasser. Om deras barn kommer att få plats? Svaret är inte helt enkelt då det är olika antal barn i kö till de olika klasserna. Vi har ett kösystem med syskonförtur, annars är det i den ordning man anmäler sitt barn hit. Bäst är det helt enkelt att ställa sig i kö. Detta görs enkelt via hemsidan. Rektor Lena Lingman fanns på plats och kunde stolt berätta om sin engagerade och kompetenta personal som alla är med på samma tåg.

En mycket lyckad dag!